Gå til innholdet

Spørsmål og svar

Hvilken bildiagnose skal jeg velge?

Dersom du er usikker på hvilken bildiagnose som passer best for dine behov, ber vi deg om å kontakte oss på post@autodiag.no eller ringe oss på 93620904.

Hvordan gjennomfører jeg et kjøp?

For å foreta et kjøp, klikk på "kjøp" for det aktuelle produktet eller de produktene du ønsker å kjøpe. Etter at du har lagt ønskede produkter i handlekurven, gå videre til kassen. Du vil bli bedt om å oppgi adresseinformasjon, velge fraktalternativer og betalingsmåte. Når dette er gjort, klikker du på "fullfør kjøp".

Hvilke betalingsalternativer tilbys?

Vi tilbyr Klarna Checkout, Vipps og Paypal til våre kunder, som inkluderer betaling med faktura, delbetaling, Visa og Mastercard.

Hvorfor kreves personnummeret mitt?

Klarnas kjøpersikkerhet gjelder for transaksjonen mellom deg og Klarna. Hensikten er å sikre at du som forbruker føler deg trygg ved kjøp fra nettbutikker som samarbeider med Klarna. Les mer om dette her: https://www.klarna.com/no/kjopersikkerhet/beskrivelse

Hva er leveringstiden deres?

Normalt sett er vår leveringstid 1-3 virkedager etter at ordren din er sendt. I perioder som jul kan leveringstiden være noe lengre.

Kan jeg returnere varene?

Som forbruker har du alltid 14 dagers full returrett, og dette tilbys selvfølgelig også til alle våre kunder. Hvis du ønsker å returnere en vare, ber vi deg kontakte oss via kontaktskjemaet. Angrerettskjema vil bli sendt som vedlegg til din e-post når ordren er sendt fra oss.

Kan dere bistå meg med bestillingen?

Selvfølgelig, vi hjelper deg mer enn gjerne. Hvis du trenger hjelp med bestillingen, ber vi deg ta kontakt med oss, og vi vil gjøre vårt beste for å assistere deg.

Får jeg rabatt ved større bestillinger?

Per i dag tilbyr vi kvantumsrabatter for bedriftskunder. Kontakt oss for mer detaljert informasjon.

Adresse
Røykenveien 338, 1389 Heggedal
Telefon
936 20 904
E-postadresse
post@autodiag.no
Foretaksregisteret
930 302 791
Theme primary color
Logo background color
Shop open for business